نورپردازی اتاق خواب مدرن

نورپردازی اتاق خواب مدرن


اتاق خواب یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های خانه است زیرا مکانی است که در آن به خواب می روید و باید آرامش داشته باشید. بنابراین دکوراسیون ، تزیینات و نور پردازی اتاق خواب، که بر روحیه شما تاثیر مستقیم دارد، بسیار حائز اهمیت است.
نور پردازی اتاق خواب یکی از عناصر مهم در نورپردازی داخلی است و باید طوری طراحی شود که نه تنها موجب آرامش بلکه مطابق میل و شخصیت شما نیز باشد. به علاوه دو جنبه تزیینی و کاربردی بودن آن را نیز باید در نظر بگیرید زیرا شما هم در این مکان به خواب می روید و هم تلویزیون تماشا می کنید، آرایش می کنید یا حتی کتاب می خوانید.

هر فضایی از خانه شما به تناسب فعالیت و هدف استفاده سبکی از نورپردازی را می پذیرد. نورپردازی یکی از عناصر مهم در دکوراسیون است و باید طوری طراحی شود که نه تنها موجب آرامش بلکه مطابق میل و شخصیت شما نیز باشد.

قبل از هرچیز در زمان طراحی نورپردازی دکوراسیون داخلی اتاق خوابتان باید دو جنبه تزیین و کاربرد را مد نظر داشته باشید.نکاتی که باید در این زمینه رعایت کنید باید هماهنگ با اندازه و فضای اتاق باشد. واضح است که متراژ اتاق در تعیین میزان مورد نیاز در منبع نوری حرف اول را می زند پس با انتخاب گوشه ها و تنظیم درست انعکاس برای افزایش جلوه حد تعادل را رعایت کنید.


برای نورپردازی اتاق خواب، ترکیبی از نورپردازی کلی و کاربردی، متناسب با سن، موقعیت، تحصیلات، کار و همچنین شیوه زندگی لازم است. به یاد داشته باشید بهترین نوع نورپردازی، نورپردازی انعطاف پذیر و قابل کنترل با استفاده از دیمر است. با این وسیله می توانید متناسب با شرایط و زمان های مختلف، میزان نور مورد نیاز خود را در اتاق به وجود آورید و حال و هوای مورد نیازتان را در فضا حاکم کنید. بیشتر طراحان حرفه ای در بخش نورپردازی سقف و دیوار انتخاب نور ملایم را برای شب توصیه می کنند این در حالی است که وجود نور قوی برای طول روز هم در بخش مهم ها قرار دارد. ما در اینجا تعدادی از ایده های زیبای نورپردازی اتاق خواب را برایتان آورده ایم تا مطابق میل و شرایط تان بهترین را انتخاب کنید
 
شرکت نورپردازی حرفه ای نماتکس ارائه دهنده کلیه خدمات نورپردازی نمای ساختمان-نورپردازی شهری-نورپردازی داخلی-نورپرازی تبلیغاتی